Family Picture

Family Picture

7.06.2011

July 4th Weekend in Reverse/独立記念日の週末を逆から

July 4th ended with a trip to the Galaxy game as I had to "work." I had gotten Anna and Madison the cheapest tickets so that we could be together on the 4th, but then at the last minute the Galaxy were able to give free tickets, so Madison and Anna were bumped up to the third row of the family section...which came with free thunder stix...very nice!! After the game there were fireworks which were very nice as well...
今年の独立記念日は、僕がサッカーのゲ−ムで働かなきゃいけなかったのでアンナとマディソンに一番安い座席を取って一緒に過ごすつもりで居ました...でも最後の最後で無料券を貰える事になったので3列目の家族用の区間へ変更:)しかもこの座席には無料でサンダースティックと言ううるさい音を出せる応援の手助けが...そして、試合の後は独立記念日ならではの花火、直ぐ目の前で迫力満点で凄いのが楽しめました:)






Anna got out the uniform, which was a gift from Liam's family who somehow were given doubles, early in the morning because we didn't want to forget to put it on her, but as soon as she saw it she screamed "soccer ball" and had to put it on...it miraculously stayed clean through breakfast...
リアムの家族から貰ったベッカムのユニフォームを朝早く出し過ぎたアンナ、”サッカーボール”て叫んで早速着たがったマディソンだっだけど、何とか無事朝御飯のしみを付ける事無く着続ける事が出来ました...

This is some sort of tantrum, but we thought it made a cute picture...
これは写真を撮られたくなくてスネているところ、でも何となく可愛い...

Sunday after worship it was off to the famous Liam's 2nd birthday party at Jacqueline's parent's house in Downey, California...
日曜日の教会の後、ダウニーに住んでいるリアムのおじいちゃんとおばあちゃんの家でリアムの2才の誕生日会へ...
It was a pool party and party we did :-)
プールパーティーだったので、もちろんプールを満喫:)
Unbeknownst to us, but knownst to others, the oldest operating McDonalds can be found in Downey so we had to stop by...
これを発見して本当にビックリ、世界一古いマクドナルドがダウニーにあるなんて...だからちょっと何か買ってみました...

Anna was fascinated by all the ancient artifacts...hence all the pictures...
本当に昔の看板とかメニューとかを珍しがって見ていたアンナは写真をいっぱい撮って...




Saturday we foolishly attempted a drive to the San Diego Zoo...once we got about 2/3 of the way there we decided to pull off in Oceanside and eat lunch while watching the surfers...then we headed to a Dairy Queen we knew existed for dessert...there Madison enjoyed her first solo ice cream cone...she did a pretty good job at not letting much escape...
土曜日、サンディエゴ動物園に向けて出発したのは良いものの3分の2の距離行った所で渋滞で全く動かない状態...なので急きょオーシャンサイドと言う海辺でサーファーを見ながらお昼休憩そして、直ぐそこにあるダイリークウィーンでデザートを食べました...ここでマディソンは自分一人で子供サイズソフトを食べる事に挑戦...なかなか上手に食べる事が出来ました...






Happy 4th everybody...hooray for independence...P.S. whenever Madison sees a flag now she screams "fireworks" we will work on our history lessons at a later date.
独立記念日おめでとう...マディソンはアメリカの国旗を見る度に“花火!!”と叫ぶ様になってしまいました。歴史は学校で学べば良いよね。

No comments:

Post a Comment