Family Picture

Family Picture

6.13.2010

泉野のおじいちゃんとおばあちゃんに会いに行くの巻き/Visiting the other grandparents...

今日は、車で30分の所に住んでいるお母さん側のおじいちゃんとおばあちゃんに会いに行って来ました...来る時に寝てしまったマディソンをあすかと車に置いておじいちゃんとおばあちゃんとお茶を飲んで、マディソンが起きた時はちょうどお昼の時間。お母さんが雑誌で読んだのかな!?美味しいと評判のあるお店が近くにあるからとそこに行ってみる事にしました。テーブルが3っつある相部屋だったから、マディソンが歩き回ったり騒々しくしたり出来て良かったです!後から来たお客さん達も良い人達でウロウロしていたマディソンを見てニコニコしていました。
Today we got to go visit my mom's side of grandparents who live about a half hour drive from us... After Madison got a nice snooze in our car in their driveway, we headed to a restaurant my mom read about in a magazine to be quite tasty:-) We were lead into a nice semi private room where Madison can move around and make as much noise as she wants... well until someone else came in for the other table but the new people were nice enough to let Madison explore and make noises and messes...



4世代揃った:)
4 generation shot:-)

私のランチ定食は見た目も味もサイコー:)
My lunch was absolutely delicious!! and very fun to look at:-)

食事が終わってお店から出て来たら目の前にお母さんの大好きなコーギーが...ちょうど一緒にでて来た飼い主の人が触っても良いよって言ってくれたので仲良くなっちゃいました:)お母さんとお父さんの家の玄関にちょこんといるコーギーの像とそっくりだった!
When we came out of the restaurant this cute doggie was in front of it waiting for the owner to finish eating lunch and come out... Actually the owner came out with us so he said Madison can pet her if she would like... So we did... This dog, Corgie!? is my mom's favorite and she has a cute statue of the dog at her house...

No comments:

Post a Comment